mandag 27. oktober 2008

For en flott helg jeg har hatt

I helga var det årets scrappening
Det var så koselig og kreativt.
Masse flotte damer, tror vi var ca 40 stk.
Artig at det kom utenbys besøk også, Torill , Gitte og Kristine, de tok veien fra Steinkjer.
Var litt skeptisk til hvordan det skulle gå da jeg har hatt en skikelig betennelse i skulderen som har begynt å gi seg nå, men jeg er sykemeldt og da er det jo ikke meningen jeg skal bruke armen så mye. Men det har gått ganske bra.
Jeg var på kurs med både Tove og Hanne.
Tove hadde kurs med både kaffe og teposer som scrappeutstyr, skikkelig artig å kline, glitre og krølle litt.
Hanne hadde kurs i struktur pasta og akrylmaling ikke mindre morro det.

Jeg vant til og med premie fra Linda på papirgleder. Noen mønsterark og et stempel.
Her er det som ble til under kursene i helga.






Har laget mere det kommer litt senere :)


2 kommentarer:

  1. Hei hei!!!
    Titter innom deg igjen jeg! Tusen takk for det - det var skikkelig kult å være der også! Svever ennå jeg!
    Disse LOene er så flotte! Og utrolig stilig bakgrunner!!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tipset! Nå har jeg gjort det! hei hei!!!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...