tirsdag 28. oktober 2008

Her er resten av det som ble lagd i helga

Vi fikk en annonseutfordring som gikk i rosa, gult, oransje, med blomster og div på.
Her er LO som ble til etter den.



Scrappet også en babyside etter skisse og med et vers som jeg har fått av Anne Lise.
Det er så koselig.
Den største lykken jeg vet om er gråten til barnet som nettopp kom.
Med fred i hjertet og smil om munn jeg hører jenta er frisk og sunn.
Nå vil jeg hvile og slappe av og takke lykken som livet gav.
Jeg merker tårene presse på, er dette den høyeste lykke nå?
Så blir jenta lagt i min arm den vesle kroppen er god og varm.
På nytt kommer veldig og stor, er dette det største på jord?


Dette er etter en annen skisse




Hadde lyst å prøve meg litt mere på vintage, men har nok masse mere å lære

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...