fredag 2. januar 2009

2009

Ønsker dere alle et riktig godt nytt år!
Det er så godt med det nye året, man får liksom sjansen til å begynne på nytt med så mye. Eller vi begynner kanskje ikke på nytt men får en sjansen til å gjøre ting bedre.
Nyttårs forsetter har jeg vel kanskje ikke men jeg skal i allefall få rensket bort mye av den gode maten, godten og drikke jeg har fortær før og i jula. :)
Skal begnne med litt stryketrening i tillegg til syklingen så jeg kommer meg lettere og fortere opp alle bakkene.
Da hjelper det en del på om jeg klarer å begrense mitt eventyrlige inntak av sjokolade som jeg elsker.
Skal selvfølgelig scrappe som før og håper på mange både småe, store og koselige scrappetreff i det nye året.
En god og varm nyttårsklem til dere alle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...