fredag 3. april 2009

skissedilla # 1

Måtte bare prøve meg på denne utfordringen til skissedilla også :)

En super skisse de hadde

Har scrappet Andrea sine nye lidenskap som er å henge etter snøskuteren på ski :) Hun er ellers IKKE glad i å gå på ski.
Super balansetrening.

Fikk brukt noen Hambly overaly som har ligget i over et år uten at jeg har fått til å bruke den. Men jeg måtte klippe ut hvert enkelt snøfnugg jeg da :)
Har osgå fått brukt noen kjempegamle røde klistermerkebokstaver så jeg er veldig fornøyd.
Har i tilleg brukt noen superflotte brads fra MM og noen raindrops.


2 kommentarer:

  1. Herlig herlig!! Likte det rene oppsettet og kontrastene! Flott bilder.

    Takk for at du deltar og God påske!!

    SvarSlett
  2. Hej!
    Din blog det fantastic!
    Best regards from Poland:))
    Tack så mycket for your visit on my blog:)
    Sorry for mixing 3 languages:))
    Hejdå!:*

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...