søndag 26. juli 2009

ScRapp #7

Da var jeg igang med scrapping igjen etter et ferieavbrekk, deilig.
Jeg har riktignok ferie i enda en uke men den skal tilbringes hjemme.
Den første siden ble en ScRapp :)

Scrappemania denne gangen har de rappet en LO fra Lula som jeg liker veldig godt.
Synes det er veldig herlig med serier av bilder på en LO og det var det på denne og jeg ble inspirert av bølgepappen. Dermed ble min LO med bølgepapp og holdt i den samme fargen kun med innslag av sort.

Her er min variant av LOen hennes, enkel men jeg liker ofte det enkle uten for mange forstyrrende elementer.
Håper dere liker den.

3 kommentarer:

  1. Herlig bildeserie med fantastisk blåfarge. Så bra at du scrapper igjen. Nå spørs det hvor mye jeg får scrappet.....nå som jeg har startet på arbeid igjen. Vi må treffes snart.

    Klem, iselind

    SvarSlett
  2. Skønt mandigt LO. Det synes jeg godt kan være svært at lave. Mine bliver gerne for tøsede :-)

    SvarSlett
  3. Knallfin igjen, Siv Anne! Likte alt her! Bilder, farger, oppsett, detaljer.... alt!
    Digger stilen din Siv Anne!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...