lørdag 26. september 2009

Kortcup på Papirgleder

Hadde ikke tenkt jeg skulle bli med på denne cupen, men kunne ikke motstå fristelsen med denne oppgaven

Jeg skulle jo lage et kort til noen som hadde fått baby alikevel og da måtte jeg bare hive meg med. :)

Masse glimmermist, crackle paint, distress ink, glitterlim, bølgepapp,blonder, etc, vintagebaby fra bloggen til shabby chic papirskatter der er det bare såååååååå mye nydelig.

Har faktisk koset meg veldig med å lage dette kortet og det er det ikke så ofte jeg gjør når jeg lager kort.



4 kommentarer:

  1. Tusen takk for den koselige kommebtaren i bloggen min. Utrolig vakkert kort! Heidi

    SvarSlett
  2. For et vakkert kort!!! Dette var skikkelig lekkert:)

    Håper du har hatt en flott søndag:)

    SvarSlett
  3. Så nydelig vintage kort du har laget!

    Det er bare så gjennomført lekkert! Vakkert med bølgepappen og rosene!

    Likte alt her! Lykke, lykke til!

    Heier på deg!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...