lørdag 26. desember 2009

ÅD uke 52 Sola mi

Her er årets siste LO til Årets Designer konkuranse på Scrapbookexpress.
Oppgaven var: Det skal være en dobbel LO med minst 4 bilder.
Det skal være ett stort bilde(5x7inch eller større) som skal være delt mellom to sider.

Må si jeg synes det er litt godt at dette året/konkuransen er over.
Det har nok blitt laget en del sider som ikke har vært helt i takt med mine "scrappelyster" og dermed en del ymse resultater.

Denne er jeg i alle fall fornøyd med.
Synes selv den ble ganske koselig.
Håper dere liker min sommerlige LO på slutten av året, med bilder fra 2007.




2 kommentarer:

  1. Denne LOen ble også kjempefin! Skikkelig deilig sommerlig og flott! Jeg synes det er vanskelig med doble LOer, men du har fått det så fint til!

    Takk for fine kommentarer og koselige møter i 2009, og så håper jeg det blir iallefall like mange i 2010!!!
    Godt nytt år, og kos deg i romjula!

    SvarSlett
  2. Den gjør meg så glad, denne her! Nydelig sommerside og ikke minst nydelige bilder av jenta di!

    Utrolig flott pynt! Luuuuved it!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...