fredag 25. desember 2009

GOD JUL alle sammen

Ønsker dere alle sammen en riktig GOD JUL.
Håper alle kan nyte noen rolige dager sammen med familie og nære venner i noen dager.

Det er alltid en del pes de siste dagene før jul med alt som skal gjøres og unger i helspenn. Nå kan vi endelig kose oss sammen i fred og ro.
Litt ekstra fri fra jobb, for noen i alle fall.
Vi hadde en koselig julekveld i går med besøk av mamma og min mellomste søster. Ungene var ganske så "flinke" og rolige hele dagen helt til rett før middag da var bare spenningen over alle pakkene under treet til å ta og føle på.
Men, det er vel sånn unger skal være på en julaften, husker godt julekvelden fra da jeg var like gammel. Trodde aldri de skulle bli ferdige med å spise, rydde, koke kaffe, etc.....
Ungene var veldig fornøyd over alle julegavene og ikke minst det største barnet, JEG :)
Se hva jeg fikk!
Hadde et ønske om speilrefleks kamera når jeg fyller 40 ÅR om en stund og så fikk jeg det nå.
Kjempeglad!
Jeg har ingen erfaring med speilrefleks så nå gjenstår det å lære seg å bruke det. Jeg skal melde meg på kurs, det første som blir annonsert.


1 kommentar:

  1. Ååååå så heldig du er, Siv Anne! DET Kameraet skulle jeg gjerne hatt! Gleder meg så til å se bildene dine framover og se hva du tryller fram av scrappesider! Kos deg masse med kameraet!

    Klem Mette

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...