fredag 15. januar 2010

STM januar bonus

Denne har jeg laget til Bonus utfordringen til jentene hos STM
Lag en blå layout.
Jeg valgte meg ungenes paradis på sommeren Vikdalselva, og et bilde fra en av de hundrede turene de har dit i løpet av en sommer.
Blå glimmermist-elva, sølv glimmermist og glossy accent-vann, perler, blomster og en ugle som skuer ut over det hele.


Håper dere liker den og jeg takker dere alle som er så snille og legger igjen slike koselige kommentarer i bloggen min.
Setter veldig pris på alle sammen.
Klem

Nr:6

13 kommentarer:

  1. Herlighet så nydelig!!! Så har du pyntet den utrolig flott også!!! Den glitmmermisten gjorde seg virkelig.Nå lengter jeg virkelig til sommeren.....
    Håper Andrea er blitt frisk.
    Ha en flott dag!
    -klem-

    SvarSlett
  2. Denne var bare superskjønn og ja vi lengter etter sommer når vi ser slikt noe! Hærlig med den ugla over blomstene og flotte blomsterdetaljer!

    SvarSlett
  3. Så herlige blåtoner. likte godt pyntingen og at du hadde puttet inn en hvit blomst og de perlene. Digger ugla. Flott sommer bilde - og LO - som gav meg sommerlengsel;)

    SvarSlett
  4. Så koselig side! Blått er min favorittfarge!
    Flotte detaljer!

    SvarSlett
  5. Jeg er stum av beundring!! (iallefall nesten, skal mye til å gjøre meg helt stum.. he-he)
    Du lager bare de nyyydeligste sider.. *sukk*
    Ha en flott helg! :-)

    SvarSlett
  6. Å denne var dødslekker. Den har en slik ro og stemning over seg som nesten får meg til å føle vinden i trekronene og duften av sommer. Helt lekker.

    Takk for at du deltar. :)

    SvarSlett
  7. Å så nydelig vintagestil! Herlige rolige farger også.

    Tusen takk for kommentaren på bloggen min, det var veldig koselig :) Tenkte jeg bare skulle si at hjertene på fatet er fra Åhlens, fåes i svarte og hvite, og til en veldig fin pris ;)

    SvarSlett
  8. Aldeles nydelig, Siv Anne!!
    Fikk meg virkelig til å lengte etter sommeren her jeg sitter og fryser!

    SvarSlett
  9. Virkelig en nydelig LO! Lekker og harmonisk!

    SvarSlett
  10. Så blå, så blå, og så vakker, Siv Anne. Nydelig lo igjen, fra deg. Bildet er så flott og pynten er nydelig. Perfekt tittel og ugla er en inner'tier.

    Luuuved it

    SvarSlett
  11. Snakk om sommerfølelse! Liker blomstene dine godt.

    SvarSlett
  12. Nydelig med blå farger til sommerbilder. Passer perfekt til hav og himmel. Vakkert pyntet.

    SvarSlett
  13. Vilken nydelig sommer-LO! Helt underbart lekkert pyntad!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...