onsdag 14. april 2010

3 stk C & S




Her er 3 C&S sider som jeg laget under helgas scrappetreff, noen av de med litt småjusteringer siden da.
Litt morsomt å se at jeg har brukt glimmer mist på alle de sidene jeg har laget her.

The cutest ones: Et par tullebilder av meg og Kjellrun da vi var på norsk films kostymelager. Vi måtte jo bare prøve noen av de mange parykkene de hadde der.
En veldig artig opplevelse å være der i mylderet av kostymer.

Live jour life: Veldig enkel side med noen rub-ons som jeg har hatt liggende i evigheter. Har en del rub-ons men sliter veldig med å bruke de.
Så, Iselind, da er utfordringen din med å bruke noen rub-ons tatt.

Hallo der nede: Måtte bare scrappe litt mere sommer.
Her er ungene i sitt sommerparadis

4 kommentarer:

  1. Nydelige LOer du har laget!
    Jeg liker så godt den live your life, en helt otrolig C&S.

    SvarSlett
  2. Så koselige sider! Tøft med glimmermist -
    Artige parykk-bilder, da!

    SvarSlett
  3. Knallfine disse, Siv Anne!!!
    Så lekent og hærlig!!! Men den fineste du lagde i helga har du ikke vist fram ennå...

    Men du er rå på dette altså! Klems

    SvarSlett
  4. Knallfine C&S lo'er, Siv Anne. Liker Glimmermisten så godt! Flotte bolder og spesielt parykkbildene, da!

    Så flott at du hygget deg på treffet!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...