mandag 17. mai 2010

Tusen takk


Så heldig jeg var på selveste 17 mai. Jeg vant blomstercandyen til SuperScreppa Torill! Kjempeglad ble jeg og gleder meg veldig til den kommer.
Tusen, tusen takk!

Men....

Jeg kan ikke annet enn å skrive noen ord om den tragiske ulykken som gjorde årets
17 mai feiring til en dag med tanker om så mange ting.
Så glad vi skal være for livet og de vi har rundt oss.
4 mennesker har trolig mistet livet( 2 bekreftet og to er fortsatt savnet) i en utrolig tragisk rasulykke på 16 mai.
En gruppe på 8 skulle sette ut en av årets fjelltrimposter på Jamtfjelltind (1193 moh.) og havnet midt i et enormt skred.
Helgeland Arbeiderblad
Mine tanker og medfølelse går til de etterlatte.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med candyen!

    Så senest i morres på tv et innslag om rasulykken. Det går ikke å forestille seg hvordan de familiene har det. Vet hvordan det er å miste noen i nær familie, men tre på en gang er voldsomt. Tenker mye på dem jeg også.

    Klem, Trine

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med candyen :)
    Koselig at du vant den :=D

    Ja, uff den ulykkken er jo helt tragisk. Må være helt forferdelig å minste så mange av sine nærmeste. Får vondt i meg, når jeg tenker på det.
    Livet er ikke helt rettferdig bestandig.

    Klem Toini

    SvarSlett
  3. Heldiggris! Det er SÅ morsomt når det slår til og man vinner noe som helst syns jeg! ☺

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...