søndag 16. januar 2011

4Mer Scrappehuset



Jeg hadde egentlig planlagt å lage en hvit side til denne utfordringe, men den første ble i bruntoner.
Så derfor måtte jeg lage en til ;)
Denne er til min BOM, årlig side av meg.
Hvit glitter snø Maling, pearl glimmerMist på blomstene og rundt omkring men det vises kanskje dårlig på bildet. Metallhjerte (som er en øredobb)
Ellers så er det håndsøm, raindrops, blomster fra prima, blonder, en blank stjerne som var på en av årets julepakker og de små blomstene har jeg plukket sund fra en merkelig pynt

10 kommentarer:

  1. Så sart og flott:Dnydelig blomsterpynt. Smart å lage en årlig BOM LO, hm....en ide`....;)
    Har sendt deg en mail ang kjole;)

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig!!!
    Virkelig skjørt og vakkert!!
    Tusen takk for at du bidrar med denne lekre hvite M-LOen!!!

    SvarSlett
  3. så sart og flott. fint med såm og nydelige blomster. lekker den blanke stjerna og.

    ha en flott uke. klem pia

    SvarSlett
  4. Så lurt med en årlig BOM side da:)
    Det burde vi alle gjøre:):)

    Denne likte jeg så godt!! Lekker, sart - og så flott pyntet:)

    SvarSlett
  5. så utrolig rent og pent!
    takk for et flott bidrag

    SvarSlett
  6. Så nydeligt og skjørt med vitt og så fint med alla tomma ytor!

    SvarSlett
  7. kor flink du e Siv Anne!
    blir virkelig inspirert av den kreative deg! Gleder meg masse til Steinkjær helga! da skal det kooooses og skræppes!!! juhu .
    klem Bjørg

    SvarSlett
  8. Skikkelig lekker Siv Anne! Digger lyset monokromatiske Loèr. Takk for at du deltar.
    Kjempeartig at du lager en LO av deg selv for hvert år.

    Ønsker deg og dine en riktig god helg.

    KLem, Iselind

    SvarSlett
  9. Måtte bare kommentere denne! Den er så vakker, så sart......
    Nydelig bilde av deg og nydelig pyntet. Frister til lifting, denne her....

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...