lørdag 15. januar 2011

Et lite kort og en nydelig sang til meg

Hei alle sammen, håper dere har en flott dag.
Jeg er sitter inne med sykt barn, ser ikke ut for at vi skal bli kvitt sykdom i huset. Har vært noen runder i det siste.

I går laget jeg et lite kort etter litt "ansvisninger" om hva vedkommende som skal få kortet liker. Eller det er vel egentlig det som moren liker for dette er et baby kort som skal til Austarlia.

Lyseblått og litt sart,med sommerfugler på innsiden. Gutten heter Taj(tasj) tror jeg det uttales, knis.. om noen lurer på hva det står.


Men en ting til.
Sjekk denne sangen
Den postet min elskede mann til meg i går på FB veggen min.
Det sto: Til min kjære elskede Siv Anne.
Smelt... verdens herligste mann, det har jeg. Selv om det sikkert er noen som har samme oppfatning av sin mann :)

4 kommentarer:

  1. Nyydeligt kort du har lagat! Jeg kan tenke meg att mottagaren blir fornøjd med dette her!:)
    Jeg önsker er en god bedring
    Klem/ulrika

    SvarSlett
  2. Så fint babykort.


    Må da være godt å få en slik oppmerksomhet fra mannen din :)

    Klem :)

    SvarSlett
  3. lekkert babykort. sarte fine farger.
    og herlig oppmerksomhet fra mannen din da. betyr så mye for oss damer sånn oppmerksomheter som det der.
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  4. Nydelig kort, og tank det skal helt til Australia-kult:D
    Så snill og romantisk mann du har da:D Den sangen er herlig, og den har jeg hørt mye i det siste. Var på Queen misicalen i London i begynnelsen av desember og har spilt masse Queen for tiden;) Ha en fortsatt flott helg;)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...