lørdag 1. januar 2011

Godt nytt år!

Et riktig godt nytt år ønskes dere alle sammen!
Vi feiret inngangen til det nye året på hytta for aller første gang og det var bare såååå deilig.
Ikke minst for vår kjære Sebby som ikke liker raketter.

Jeg legger nå ut siste rest av det som ble laget i 2010.
Disse layoutene ble til på årets scrappening.
Den layouten med litj snuppa vår med Mjammen sin synes jeg er så kos og bildene vekker så mange minner.
Hun fikk denne katten da hun var lita og hun elsker den, og er hennes faste følgesvenn enda. Nå er hun 7 år.
Skulle ønsket hun var så lita igjen, bare for en dag. Herlig alder.

Desverre et elendig bilde av denne, skjev og skakk.

Denne esken ble laget til en veninne av min mor. Hun er en sangfugl og da syntes jeg det passet perfekt med fugl på.


Skal etterhvert lage meg en topp 10 liste fra året som har gått.

God nyttårsklem til dere alle

4 kommentarer:

  1. Så fine Loer og og en lekker eske.
    Godt Nyttår
    klem :)

    SvarSlett
  2. Så fine Lo'er og nydelig eske! Jeg kjenner igjen følelsen av å ta meg i å savne den tiden da barna var så mye mindre. Slk er det vel bare - men heldige er vi som får scrappet og tatt vare på så fine minner!

    Godt nytt år til deg! Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til deg. Hørtes deilig ut å ha en hytte å dra til på sånne dager som nyttår, godt å komme vekk litt fra alt "maset". Flotte ting du hadde laget på fjorårets hell. Kjenne den følelsen med at en skulle ønske barna var små igjen.... Nå er mine snart 14 og 18 hjeeeeeeeeeelp hvor tiden flyr. Har ikke glemt utfordringen du gav meg før jul om å lage en C&S, fikk bare ikke tid.....men tenker jeg vil prøve meg på den nå på nyåret;)
    Ang kjolene så er det forskjellig pris alt etter stoff. Fleece koster 950,- chenille 985,- og ullfilt 1.150,- Ullfilt stoffet er jo nesten 4 ganger så dyrt so fleece, derfor blir den så "dyr". Send meg gjerne en mail: rerokbuvold@c2i.net

    SvarSlett
  4. nydelig eske og to flotte LOer.
    min 7åring har og en sånn kosekatt so han har elsket fra han var liten. den er skikkelig utvasket og slitt nå ja.
    ha et kreativt godt nytt år. klem pia

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...