søndag 13. januar 2013

Nesten voksen

Føler veldig for å scrappe clean & simple for tiden, en stil jeg bestandig har likt og har en forkjærlighet for.
Nå om dagen ser det ut for at er det om å gjøre å putte mest mulig på layoutene som blir laget.
Jeg liker den stilen  også veldig godt, men nå måtte jeg ha det veldig enkelt.
Less is more
Farget bølgepapp, farget hyssing, noen blomster, knapper og et par stempel er det hele.
Det er første gangen jeg prøver meg på en skisse fra veckans skiss
Jeg har speilvendt skissen, håper dere liker min tolkning av skissen.



8 kommentarer:

  1. Lekker LO.
    Du får til denne stilen så fint og det er en fryd å se.

    SvarSlett
  2. Jisses vad snyggt! QUnderbart clean & simple med underbart fina detaljer! Fina färger, svart, vitt och rött är BÄST! ;-)
    Kul att du är med och tävlr hos oss på Veckans Skiss!

    SvarSlett
  3. Kjempeflott! Herlig enkel, flott med de røde detaljene til det sorte og hvite!
    Ha en flott uke :o)

    SvarSlett
  4. Kjempe stilig med C&S! Det er en av favorittene mine også ;) Denne ble kjempe stilig og flott løsning på skissa! Gøy at du ble med å ta utfordringen, håper du blir med igjen senere! Takk for bidraget!

    SvarSlett
  5. Så enkel og så uttrykksfull!

    SvarSlett
  6. Jeg er enig med deg, clean and simple er float og denne loen er veldig vakker:)

    SvarSlett
  7. Snyggt! Clean&simple när det är som bäst. Tack för att du var med och tolkade min skiss denna veckan hos VS /J*

    SvarSlett
  8. Jättefin och verkligen clean & simple. Älskar den. Tack för bidraget till VS.

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...